ME/&/MY/ARMY

long time no see blorren. i am back - tror jag.


har inte hänt så mycket, eller så har mitt liv varit mer omtumlande och händelserikt än vanligt. vet inte riktigt, kanske sistnämnda. har kanske gått och blivit en ny människa, kanske inte. (paus fem minuter...) tog en paus och läste lite gamla inlägg, och jo. fan vad mycket det har hänt den senaste månaden. jävlar ja. nästan värt att hoppa hopprep över alla händelser.


vet inte riktigt om sakerna går att skriva här, skulle bli fetaste blottningen någonsin. så jag låter bli. men om ni trodde att mitt liv var tråkigt så har ni helt fel. skulle nästan vilja kalla er galna.


idag har det varit vinteraktivitetsdag, så med min feta förkylning och hosta stannade jag hemma. (ja just det, efter senaste utgången har jag blivit förkyld, andra gången gillt?) liten parentes bara. har istället tillbringat tolv timmar i sängen och varierat sömn med serier, fortsatt dagen med havregrynsgröt på altanen där det var 26grader, hoppat i kläderna och traskat upp till affären och hämtat ut tågbiljetter till arlanda, lagat lite lunch och sedan druckit kaffe och ätit johans pecanpoesi iförd solglasögon - återigen på altanen. räknade ut några tal i matteboken och nyss försvann solen från altanen så nu sitter jag i köket och dricker kaffe, ska snart läsa lite texter inför litteratursamtalet imorgon. helt ok dag för att snora och hosta. kan också tilläggas att det är x-antal timmar kvar på denna dag, så jag hinner nog göra en hel del, och förhoppningsvis trycka in en roadtrip till hberg. nåväl, fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0