DU/UNDERBARA/VÄRLD

världen, vad är det du försöker säga till mig? den här (d)jävla tajmingen är helt otrolig. vad fan är oddsen egentligen? är det kanske så att jag helt enkelt har skaffat mig ett liv och att världen vill att jag ska få lite spänning? who knows. galet iallafall.


igår blev det innebandy, över lunchen bestämde vi oss flickor för att dra en roadtrip till solna, vardagsspontanitet som bäst. blev en riktigt lyckad dag med två underbara personer, vi lyckades nog med precis allt. allt bra. och lite spänning. och förvåning. och skräck. men mest skratt. nästan bara skratt.


nu måste jag hoppa ur morgonrocken och i ett par jeans, har fikadate med en mycket saknad vän. har fått nys om att flickebarnet har märkt sig för livet - spännande! snabba puckar nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0