DEN/STÖRSTA/KÄRLEKEN/AV/DOM/ALLA

hej. jag lever i en värld där jag mår dåligt av att inte dricka kaffe. jag skulle kunna lägga ned massa pengar på denna magiskt utsökta dryck - vilket jag nästan gör, men som alltid känns lika värd pengarna. att avnjuta en kopp kaffe i detta underbara väder är den bästa vardagslyxen av alla. att inte få ta del av de här kopparna om dagen, skulle nog kännas som att inte träffa sitt barn på en hel dag, ensamt, tröttsamt och tragiskt. den här koppen med kaffe får mig alltid till nya höjder, den får mig alltid att må lite bättre, bli lite bättre - lite som en spark i rumpan. jag skulle kunna skriva flera sidor om denna underbara mörka dryck, men väljer att fatta mig kort. min kärlek behöver inte bli överdriven i denna b-l-o-g-g. men ack, du underbara dryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0