/OM SANNINGEN SKA FRAM/

kul att jag alltid väljer låttexter eller dylikt till rubrik vareviga gång...


och jag har alltid fått höra att man ska vara ärlig mot sig själv, så att man inte tappar bort sig i alla lögner. just här och nu har jag kommit att inse att jag är en av alla ensamvargar, som ibland och framförallt inte nu om dagarna vill vara ensam. just nu har jag några punkter jag vill ska infinna sig i mitt liv:
- pirr i magen
- någon som innerligt undrar hur min dag har varit
- någon som vill umgås med mig, ta reda på vem jag är
- kvällssällskap
nej, jag orkar inte rabbla upp alla mina önskningar och drömmar just nu. blir bara tjatigt, men det där är väl ganska enkelt att lista ut vad jag syftar på. (att det alltid ska handla om känslor i alla mina texter... snark*) men nu är det så att jag är en person med många och olika känslor som gärna vill ta vägen någonstans, varav denna b-l-o-g-g. jag vill hur som haver ha ett trevligt sällskap just nu, eller den där starten på väg till ett sällskap. så, där har ni och framförallt jag det. nu har jag inte ljugit för mig själv något mer, nu står det skrivit i cyberspace. notakeback. men måtte det finns någon för mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0