VEM/FAN/ÄR/PETTER/?

såg precis herrarnas dubbeljakt, mådde illa de första 40 minuterna under den klassiska delen och sista sekunderna av skate. det gjorde ont i min otränade kropp när jag såg hur de svenska männen kämpade för livet. petter med sina fyra getter fick guldjacka och var gladare än någonsin, jag stängde av och nu spelas mj högre än någonsin och jag ska skriva några rader på mitt hälsoprojekt. kan uppdatera cyberspace om att jag är psykiskt utpumpad på precis allt, har inga hjärnceller kvar snart tror jag. orsaken till det är för mycket sömn, blev helt konstig när jag var sjuk, all sömn fick mig att bli dum i knoppen. intressant fakta. nåväl. trevlig fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0