BOOTS/SPANISHLEATHER

-
är trött på mitt egna och andra människors tjat och gnäll. just nu vill jag inte höra; att maten är äcklig, att mitt rum är tjaskigt, att jag har lortiga skor, att folk behöver skjuts hit & dit, att man är tjock om låren går ihop, att det är skola imorgon igen. nu är jag mätt på det.
+
är glad över mitt produktiva jag de senaste dagarna, hur jag klarat av mer än hjärnan klarat av. har fällt lyckotårar till mauro&pluras kök idag, repris från igår, med lars winnerbäck och helena af sandeberg. fick för första gången på riktigt, som mina vänner alltid haft, en crush i lars. kalla mig galenpanna. ska avsluta dagen med bob dylan och dyk ned i internationell ekonomi-boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0