/exchangeable/

skulle aldrig vilja påstå att jag befinner mig i ett vägskäl, därför gör jag inte heller så. istället vill jag påstå att jag befinner mig i en del av livet som får mig att bli oerhört kreativ, sprallig och ledsen samtidigt. den allra största delen som består av kreativitet och sprallighet utvinner den tredje 99 av 100 gånger. det är skönt. och när snälla människor gör snälla saker (och därmed blir ännu snällare) blir jag varm inombords och ger världen tummen upp.


just nu händer det mycket och ingenting alls i mitt liv, det är bland det mest underbara jag varit med om på länge. så många idéer som flyger runt i huvudet gör mig till världens rikaste människa, samtidigt rädd för kommande val och så. men nä, 99 av 100 som sagt. mer än så vill jag inte dela med mig av kära bloggvänner. vi syns när vi syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0