PROS/CONS

+
det är inte alls långaväga till studenten; mösspåtagning, vinbrännboll, bal, slussis, sena ljumma kvällar, utspringet, härj. jag ska vara coach under viking, tror att det är mitt smartaste val på mycket länge. min förkylning börjar ge med sig. det är fint sommarväder om dagarna. jag har en nyvaxad bil. imorgon ska jag dricka rödvin och äta mörk choklad. imorgon ska jag dansa. idag har jag inte fått parkeringsböter. jag har en nyrensad plånbok. sinova är min bästa vän just nu. om tio dagar är det min födelsedag - som förhoppningsvis firas med min underbara syster.
-
jag är fortfarande lite snorig. jag måste städa mitt rum. mina pengar springer ifrån mig varje natt och hittar inte tillbaka. imorgon ska jag spendera mer pengar. min bästa parfym är slut. jag måste ut och röra på fläsket. jag har x-antal arbeten som måste ramla in i boxen. hittade en repa på min pod idag. förstörde min bästa penna idag. jag kommer inte hinna sätta mig vid symaskinen innan imorgonkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0